Metode de plata

Albine si Matci de calitate,Miere si produse apicole naturale, livrare rapida oriunde in UE pt pret fix,direct de la Producator (albinesimatci.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de plata:

Transfer bancar (ordin de plata)

Dupa trimiterea comenzii, veti primi toate informatiile necesare care trebuie inscrise pe ordinul de plata. Livrarea comenzii se face doar dupa confirmarea platii. Pentru accelerarea procesului, va rugam sa ne contactati si sa ne trimiteti o copie dupa ordinul de plata.

Plata la sediu

Plata se efectueaza integral la sediul magazinului.

Plata online - Paypal

Platile online prin PayPal se desfasoara in completa siguranta. Puteti plati prin intermediul contului PayPal sau puteti efectua plata direct cu cardul, chiar daca nu detineti un cont PayPal.

In cadrul sistemului PayPal, veti introduce datele cardului o singura data, acestea fiind inregistrate si perfect securizate pe serverul PayPal.

Plata online - LibraPay

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Plata prin card este o metoda sigura deoarece datele cardului tau nu vor fi stocate de catre procesator, ele fiind securizate si incriptate.

Pentru efectuarea platii vei introduce numarul cardului tau, data expirarii si codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscriptionate pe banda de pe verso, ce contine si semnatura ta).

Pentru a putea efectua o plata prin LibraPay, valuta contului de pe care are loc plata trebuie sa fie obligatoriu RON. Serviciul LibraPay nu accepta alte monede in afara de RON.

Informatii utile
Despre noi
Termeni si conditii
Confidentialitate
Marturiile clientilor
Feed-uri RSS
Politica de Cookies

Plata si livrare
Cum cumpar
Cosul meu
Metode de plata
Transport si retururi

Asistenta
Contacteaza-ne
Intrebari frecvente
Harta site
ANPC

Cont client
Inregistrare
Recuperare parola
Istoric comenzi
Procedura de introducere a matcilor in familii de albine sau roi

producatori apicoli Viziteaza magazinul Albinesimatci.ro pe ShopMania Director Web SEO Romania SEO Romania TOP-SITEURI - Cele mai vizitate siteuri astazi